200 days !

Kan ni fatta? 200 dagar har jag varit från Sverige. Jag har inte sett eller kramat min mamma på 200 dagar. Inte träffat min familj på 200 dagar. Jag har inte pussat min häst på 200 dagar. Jag har inte tränat ett riktigt svettigt pass på 200 dagar. Inte träffat mina vänner i Sverige på 200 dagar. Jag har varit här i amerika i 200 dagar, vissa bra andra mindre bra. Jag har skrattat. Jag har gråtit. Jag har lärt känna en helt ny familj, fått en andra familj. Har träffat nya vänner, lärt känna människor från alla världens hörn. Nya traditioner. Fått ta del av ett helt nytt land. Lärt känna mig själv. Antagit utmaningar jag aldrig trott jag skulle göra. 
 
Idag har jag varit här i 200 dagar. Om 6 dagar ska jag äntligen få åka och hämta min mamma och LG på flygplatsen. 
 
Idag är det fredag, solen skiner och jag kan inte klaga på livet. 
SO HAPPY FRIDAY EVERYONE ! ♥
 

A California sunset doesnt need a filter !  ↓
 
 

Kommentarer
linn

Fin Bild :)!


Blogg: http://linnsees.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback