T.G.I.F

Så var det fredag igen. Kunde inte se Grey's igår men såg det idag på ABC. Fördelen med att vara i USA :) Vill ju bara se mer!!! Kommer nog va en ovanlig säsong eftersom så många är borta nu från orginalet. Men det var ett bra avsnitt. Sen låg jag kvar i sängen och kollade the Mistresses. Hade träningskläderna på men kom aldrig ut och träna. Idag spendera jag större delen av dagen med att laga mat. Gjorde köttbullar till mat. SÅ GOTT! Men inte alls som hemma men det var galet gott ändå. Slog på stort och gjorde en ny kladdkaka efter som min värdmamma bad mig. Den jag gjorde i veckan är redan slut. Vi kan väl säga som så att den verkligen gick hem. Så ikväll har vi haft riktig fest mat. Som pricket över iet åt jag dessutom MAJS. Om det var gott? JAPP!
 
Nu ska jag sova, börjar jobba 7 imorgon. Tänkte slå på stort och göra pannkakor. Det är ju faktiskt lördag :) Vi kör lite Sverige-tema no. Go Sweden!! Sen blir det nog stranden på eftermiddagen. Ska nog överleva denna jobbhelgen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Susanna Maria J

Coola bilder ;)


Blogg: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback