San Francisco

Idag har jag varit inne i city igen med Michaela. Vi har gjort lite shopping, lite mat, lite sevärdheter och gått en hel del. Har varit en jätterolig dag och har fått lite känsla av att det är lördag. Inte blev det sämre av att äta på Hard Rock Café. Så sjukt gott!! Missade premiären av Grey's ikväll... Så nu väntar jag bara på att det ska sluta så jag ska kunna se det på ABC. Nu ska jag jobba 8 dagar i sträck. Känns tungt. Men börjar inte förrän 1 imorgon så hoppas på lite sovmorgon och fredagsträning. Måste skärpa mig med träningen och få in iaf tre pass i veckan. Tabata eller springning. Ska dessutom gå en månad utan massa skit. Inget mer godis, inte massa glass och kakor hela tiden, pizza och annan fetto-mat. Och dessutom shopping förbud. Oktober nu kör vi!!
 
Ingen mer text idag. Bjuder på lite bilder. Fick till några bra när vi åkte båten hem på San Francisco by the night.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sus

Ser helt underbart ut - inte alls avis :). Bara njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback