Träningsvärk

Har äntligen tagit tag i att ändra bloggens design lite, var jättetrött på den andra och vill bara ha nåt simpelt. Så var det fredag idag igen. Och idag är det ingen vanlig fredag för idag är det HALLOWEEN!! Har inte varit exalterad innan men eftersom mina värdbarn är så över exalterade över halloween så har jag också blivit det. Och imorse var dom så himla söta i sina dräkter när dom gick iväg till skolan. 
 
Denna veckan kan sumeras med en sak: TRÄNINSVÄRK! Haha, stackas kroppen. Den har nog fått en chock. Från att inte ha tränat på tre månader till att hänga på gymmet och lyfta vikter varje dag. Så att jag har träningsvärk överallt är inte så konstigt. Men det är verkligen så skönt att vara igång igen och dagarna känns inte så meningslösa. Jag sover bättre också. Och sen är jag hungrig hela tiden, hade glömt hur det var... Haha! Kan väl inte påstå att jag saknat det precis... Annars har det inte hänt något speciellt. Jag har däremot hittat världens bäst affär där dom säljer LAKRIS!! Dessutom mitt favorit som inte finns i Sverige längre. Det är salta fiskar som morfar alltid köpte på båtarna förr eller om det var i tyskland, jag älskar dem. Men sen sluta dom sälja dom... Och så hittar jag dom här, i California. Kan ni förstå min lycka?! Killen i kassan tittade lite konstigt på mig när jag bunkra upp med ett gäng påsar. Haha, fårstår inte alls varför..
 
Har ledig helg denna helgen. Men ska faktiskt börja med att spendera tid med mina barn. Dom ville så gärna att jag följde med dom på trick or treat och jag vill ju va med dem också. Sen ska jag och Louise hitta på något ikväll. Blir alltså ingen fest för mig. Planerna var så difusa så jag och Louise tröttnade på det. Imorgon ska vi till Oakland till IKEA och en Nike outlet!!! Längtar som en idiot. På kvällen ska jag babysitta och tjäna lite cash. Sen på söndag är det tvillingarnas birthday party!! Ska bli så himla roligt. 
 
Nu ska jag börja förbereda mig för halloween, för när jag börjar jobba så kommer jag inte hinna. Happy Halloween! ♥
 
 
 
En fantastisk morgon i Cali.

Kommentarer
Elina

Hej!

har lite frågor gällande AuPairCar Agreement... I slutet så står det ju att man ska skriva under om man har förstått alla punkter där en är "I am capable of reading and understanding this Agreement in English". Men det innehåller ju en hel del svåra ord, så jag kollade på google översätt innan jag såg den punkten. :o Men överlag så förstår jag ju, så det borde väl inte vara några problem? Sen när det står "Au Pair Full Name (Print)" betyder det så att man ska namnförtydliga det då? Och på varje sida så stå det även Au Pair's Initials, så ska man bara skriva första bokstaven i sitt för- och efternamn då? Tusen tack för svar!!
kram

Svar: Hej! Eftersom jag inte har papperna framför mig och inte kommer ihåg. Så föreslår jag att du kontaktar din kontaktperson hos STS :) så hjälper dom dig, ring eller mejla. Vill inte svara fel till dig eftersom jag inte ser texten framför mig. Lycka till!
jenniesofie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback