Och träningen är igång!

Yey! Idag åkte jag iväg till gymmet och körde ett pass. Verkligen sjukt rörigt, ganska mycket folk, inte det finaste men det var så fantastiskt att få träna igen!!!! Lite nytt är det här eftersom jag har ju aldrig i hela mitt liv bara kört på gymmet, utan har aldrig haft riktigt tid till det eftersom passen har lockat mycket mer. Här är rykten att passen är så dåliga så jag vet inte ens om jag vågar gå... Spinning med ett ben liksom? Det låter lite knasigt. Men det slutar säkert på att jag går på något pass någon gång ändå :-) Idag körde jag armar/axlar. Försökte börja lite lugnt, men som vanligt så kör man på med vikterna ändå. Så nu skakar armarna ganska bra. Riktigt härligt :-) Jag är verkligen sjukt pepp på att dra igång träningen nu, trots det bara blir på gymmet. Imorgon blir det ben och rumpa. Får väl se hur jag kan göra för att lyckas hålla motivationen uppe trots jag bara är i gymmet... Och övningar och så. Men det är massa aupairer som gymmar där också, så förhoppningsvis kan vi köra lite tillsammans också :-)
 
Nu ska jag duscha och äta lunch innan jag börjar jobba om en timme, sen är det jobb hela dagen och nästan hela kvällen också...
 
Lite gamla träningsbilder som inspiration! Jag ska fasen dit igen :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Evelina

Måste kännas jätte skönt att träna igen! Duktig du är :)
Kram

Svar: Ja obeskrivlig känsla! 😃
jenniesofie.blogg.se

Sus

Härligt! Livet utan träning är tomt

Sus

Härligt! Livet utan träning är tomt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback