Mysig tjej helg :)

Och så var ännu en helg över.. Alltså tiden går så sjukt fort. I fredags jobbade jag inprincip bara, kände mig inte helt hundra och fick nog en släng av feber eller nåt. Men ingefära te gör alltid susen och lite tabletter på det sen mådde jag bra dagen efter. I lördags skypade jag med mamma! ♥ Så himla skönt att bara få prata med henne. Efter det KÖRDE jag till Novato och hämtade upp Anna, vi åkte till ett litet shoppingställe och gick runder där lite och åt lunch. På kvällen mötte jag och Anna upp Louise och Mette, och så åt vi på min favorit kina restaurang. Sen åkte vi hem till Louise och åt B&J och kollade film, efter det sov alla hos henne. Imorse åkte vi till ett bagel ställe och åt frulle och efter det gjorde vi manikyr i Larkspur. En himla mysig tjej helg! :)
 
Efter jag kört hem Anna så åkte jag till 24 hour fitness och har nu medlemsskap där!!! WOHO! Nu ska jag äntligen få börja träna, med början imorgon! För idag hinner jag inte.. Jag börjar nämligen jobba om en timme. Denna veckan som kommer, kommer suga. Jag har ledig helg, vilket är så sjukt jävla gött!! Men det betyder att jag jobbar ungefär 45h på 4,5 dag... Kankse inte lika gött. 
 
Men det är verkligen en sån frihet att ha tillgång till bil igen. Har känt mig lite instängd och fast utan bil. Men nu kan jag äntligen röra mig igen, SÅ HIMLA SKÖNT!! Det är verkligen en sann lycka. 
 
Jag börjar bli himla kass på att ta foto nu förtiden, men that's life.. Färgade håret i veckan, vet inte om det är a keeper or not. 
 
Puss och kram ! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback