16

Hej på er! Var några dagar sedan.. Idag gick flytten. Så jag är nu inneboende hos mormor och morfar :) lite mer än två veckor ska jag bo här. Har hållt på hela dagen och jag är rätt slut nu. Ikväll blir det middag hemma hos mamma, amerikans barbecue :) annars rullar det mesta på. Inte så många dagae kvar nu och nästa vecka är sista jobbveckan. Har inte så mycket att berätta. Det mesta rullar på just nu och ja jag försöker ta vara på mitt svensks liv för om 16(!!!) dagar är jag påväg mot mitt nya i USA! 😄😁🙊❤️ SÅ JÄVLA SJUKT!! 

På återseende ! 😘👋
My place dessa två veckorna 😁🙈



Kommentarer
Daniella 🌙

hoppas tiden inte går fööör långsamt :D


Blogg: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback