You're not you

Läste igenom dagens bloggar och såg att Evelina tipsade om filmen "you're not you". Efter att ha sett trailern så bestämde jag mig att byta ut One Three Hill mot filmen. Och gud vad glad jag är att jag gjorde det.
 
Det var en bra film, hemsk på många olika sätt men riktigt bra. Jag tycker verkligen alla borde se den. Den sätter igång hjärnkontoret och det är många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Det finns verkligen många hemska saker som kan hända. Man vet aldrig när det händer eller om det händer. Det enda man vet är att livet är här och nu. Det var inte igår och kanske får vi inte imorgon, utan livet är idag. Och det gäller verkligen att leva det fullt ut. För en dag ångrar du kanske dig över de sakerna du aldrig gjorde, du kommer aldrig ångra de sakerna du gör. Och gör du något du inte gillar, så slutar du. Men då har du åtminstonde testat och vet att det inte är något för dig. Filmen påminde mig lite om boken jag läste för ett tag sedan, "me before you" som också är en riktigt bra bok!
 
Om ni vill se filmen finns den att se på swefilmer, klicka bara här! 
 
Nu ska jag försöka sova på riktigt, imorgon ska jag träffa Julia för frulle/brunch. Sen ska jag nog hitta något bra ställe för en promenad innan jag börjar jobba. Hoppas sen att nästa vecka att jag kan börja ta tag i min träning igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback