Rubriken är alltid lika svår...

Julen är snart över. Inte för att det har känts som någon jul. Men på något sätt är jag glad. För det har varit väldigt jobbigt och jag har faktiskt längtat hem på riktigt. Det har jag inte gjort sedan de två första veckorna här. Julafton fick jag prata med hela fina släkten utom farmor. ❤️ Det kändes bra och inte alls så jobbigt som jag trott. Det jobbiga kom på kvällen när jag firade "jul" hos grannarna, då saknade jag allt som har med en svensk jul att göra. Annars har dagarna varit väldigt lugna och jag tror att det är till viss del därför jag har extra hemlängtan. 

Idag var vi och såg Annie på bio. Den var riktigt bra!! Och ja, jag grät en skvätt också.. Jag har blivit så bölig sedan jag kom hit. Kan varmt rekommendera alla att se den! Feel good film med mycket musik och med ett fint syfte.

Nu är det sängdags! Natti natti ❤️


I miss this! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback