Training school

Allt går verkligen i ett och jag har inte riktigt tid för det här... Haha ;) Men jag lever och kanske senare kan jag skriva om alla dagarna. Vi har lektioner på dagarna och igår var vi på en tour i New York City som var sådär, lite ointressanta grejor och alldeles för lite tid själva. Men idag kunde man köpa biljett igen och åka in för att få göra vad vi ville i ca 3 timmar. Så det var ju en självklarhet! Gud vad jag älskar den staden!!! ♥ 
 
Dagarna här på skolan har iaf varit roliga. Idag var det ganska sega lektioner som CPR och first aid kit. Har genomgått det så många gånger så man kan allt och det var verkligen baby steps. Men vi tog oss igenom det också. De är ganska hårda, börjar man 8 är det 8. En minut över då blir dom inte glada. Väldigt intensivt. Men imorgon åker vi äntligen till familjerna!!!! Mejlade lite med både hostmum and hostdad idag. Kommer vara så sjukt jävla nervös. 
 
Men nu ska jag upp och packa min väska, imorgon börjar vi lite tidigare för att hinna med allt. Kommer vara i San Francisco runt 7-tiden imorgon och det betyder 4 på natten hos er. Nu jäklar snacka vi tidsskillnad.
 
Bjuder på några få bilder, måste kuta upp på rummet, ute på övertid... Men internet funkar inte riktigt där uppe. Hoppas ingen ser mig ;) Hoppas ni har det bra hemma, här är allt toppen!!!
 
P.S mamma var inte oroligt jag har inte handlat ett skit!!! ;) Stolt tjej! Kraaam! ♥
 




Kommentarer
Sus

Låter som Jennietempo! Och ja Jennie - vet att du inte handlat nåt för du har inte plats i väskorna:)
Lycklig resa över till familjen! Kram Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback