Super varmt

Igår kväll träffa jag fyra tjejer som var toppen!! Vi satt oss på nåt ställe någonstans... Pratade och så. Tyvärr åker två av dem hem snart... Men det var mysigt. Kunde sitta i bara skjorta klockan 11 på kvällen ute, fantastiskt underbart! ❤️
 
Vi har verkligen fått toppenväder nu. Har ingen aning om tempraturen faktiskt. Här bryr man inte sig på samma sätt som hemma.. Men det är nog över 80 FH iaf och det är över 27-28 grader. Helt okej om ni frågar mig :)
 
Jobbade imorse. Sen kom min area director och vi pratade. Kom fram till lite nya idér, fick massa papper och så. Måste börja ta tag i collage nu också. Sen fick vi hysteriskt brottom. Hämtade barnen och hade svårt att parkera så jag fick köra ett varv i bilen. Och alltså.. Automatare är ju sjukt bekvämt men vänsterfoten vandrade iväg ibland... Blev två riktiga tvärnitar. Woops. Tur det bara var jag i bilen :) sen har vi hängt vid en pool hela dagen. Nu ikväll laga jag fejk-tacos.. Haha. Färs med nån konstig tacokrydda, färdig gjorde guacamole och ost. Jag menar, hallå? Får nog visa dom riktig tacos någon gång. 
 
Imorgon ska vi nog äntligen se om vi kan fixa min mobil så jag slipper ha tegelstenen och känna mig som en gammal tant... 
 
Var inne i en annan matbutik idag. Jag blir mer och mer kär. Skulle kunna shoppa upp hela affären. Där finns verkligen så mycket gott. Salladsbarerna är så enorma, så fräsha. Och fruktavdelningen. MUMS! Allt det är lite som om man dör och kommer till himlen. Tur att det inte är jag som handlar maten för jag hade köpt halva affären. Haha ;)
 
Imorse fick jag förresten frågan om jag pratat engelska hela mitt liv... För den var så bra. Ja man tackar! :) Fattar inte hur jag kan få så mkt beröm för den. Tycker den är hemsk. 

Nu ska jag sova, är zoombie varje morgon nu. 
 
 
 
Hatar denna backen. Varje morgon. Hej mjölksyra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback