Klompe strikes again

Okej. Jag har gjort det igen. Haha, trötta mig! 
 
Kan nog konstatera att jag inte har så himla tur med bussarna här. Skulle till ett ställe som kallas för Larkspur. Väntade på bussen men den kom aldrig. Träffade en gammal dam och hon och hennes vännina skulle på det hållet, så fick skjus av dom. Okej jag vet det kunde varit livsfarligt, men det gick bra. So no worries. Men jag hamnade på felställe, närmligen Larkspur Landing. Bra där. Pricken över iet så hade jag glömt min mobil hemma.. Fel dag för det. Men hittade wi-fi på starbucks, tacka vet jag starbucks! Så fick iaf tag i Michaela så hon ringde en taxi åt mig som skulle komma inom 25-30 min. Men efter 1,5h hade den fortfarande inte kommit... Så tog saken i egna händer och gick istället. Kändes lönlöst att stå och vänta på taxin...
 
Promenad i stekande sol i över 30 grader. Vädret här har varit så sjuuukt varmt idag. Så ja promenad i ca 1h i stekande sol var inte jätteskönt. Men hittade fram till själva området, fick wi-fi igen och kunde prata med Michaela igen så vi hittade varandra. Bara sådär 4 timmar senare... Dom åt, så beställde in för jag var så sjukt hungrig och lååg efter min lilla promenad. Efter det gjorde vi manikyr och pedikyr. Första gången för mig, dom masserade och hade sig också. Skönt med lite egentid och få bli ompysslad. 
 
Efter det var det dags att ta mig hemåt. Åkte bussen i typ 1-2 stationer, sen kände jag igen mig så bestämde mig för att gå. Blev sugen på frukt och bär så bestämde mig att gå till affären. Men tog en annan väg genom ett jättemysigt område och hittade massa fina smultron ställe vid vattnet. Tänker definitivt gå dit igen. Hittade tillslut till affären och köpte med mig lite gott och blandat. Sen återstod bara promenaden upp på berget... Hade där funnits en taxi, ja då hade jag tagit en. 
 
Satte mig på vår ballkong typ, njöt av lugnet och åt min goda fruktsallad av blåbär, hallon och annanas. SÅ SJUKT GOTT!! ♥
 
Hade inte sett mina vbarn på hela dagen, så när dom kom hem kom dom in till mig i omgångar och prata lite. Och inte sett min vmamma heller, hon krama om mig och hade undrat hur det gått för mig idag. Så söt! När jag sen berätta om min dag så sa hon, ja du har du inte turen med dig ;) Men ska se till att boka tid för att skriva upp så jag kan få mitt körkort snart. Nu är jag trött på att åka vilse. Behöver jag ens säga att benen är trötta nu? Nä tror inte det. Skulle vara kul att se hur långt jag faktiskt har gått idag.
 
Ska kolla lite TVD nu, sen sova. Ska upp tidigt imorgon(ja för att va ledig dag) och skypa med mamma! ♥
 
 
Redo för dagens äventyr :)
 
 
Mums mums!
 
 
Vardagslyx!
 
 
Mums mums mums!!!
 
 
Så mysigt område!
 
 
Älskar det! ♥
 
 
Kan vänja mig vid detta tror jag..
 
 
Hit ska jag gå igen
 
 
Det är verkligen såhär vackert, om inte mer

Kommentarer
Sus

Marshmallows mellan tårna, visste inte man kunde ha dom till det:)

Daniella 🌙

"boka tid för att skriva upp så jag kan få mitt körkort snart" funkar det att åka utan körkort? <3

Svar: Jag har körkort hemifrån men min familj vill att jag skaffar Cali körkort innan jag kör. I vissa familjer räcker det att du gör det inom 3 månader.
jenniesofie.blogg.se


Blogg: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback